O kursie
W jaki sposób pracować nad wypowiedzią pisemną
I. Etapy Twojej pracy
- Wybór tematu;
- Przygotowanie planu wypowiedzi i skonsultowanie z nauczycielem;
- Praca nad redakcją pracy, złożenie skończonej pracy (w zeszycie wypowiedzi pisemnych) u nauczyciela,
- Informacja zwrotna oraz plan poprawy
- Złożenie poprawionej wersji pracy, uwzględniającej wskazówki i plan pracy u nauczyciela – (w zeszycie)
II. Kryteria:
- Zgodność z tematem
- Trójdzielna, graficznie uporządkowana (akapity) kompozycja pracy
- Poprawność i sprawność języka (ortograficzna, interpunkcyjna, frazeologiczna, składniowa, stylistyczna)
- Poprawność merytoryczna (spójność, sensowność, trafność / wyczerpujący charakter treści / argumentacji)
- Liczba słów
- Estetyka zapisu i pracy
- Terminowość
II. Wzór oceny:
- Mocne strony („Zgodność z tematem, trójdzielna kompozycja, podział na akapity, sprawny i poprawny język…” itd.)
- Słabsze strony („Niezgodność / niepełna zgodność z tematem, braki / usterki / … w kompozycji – …, usterki / błędy językowe …” itd.)
- Wskazówki do dalszej pracy („Zwracaj uwagę na…”, „Pamiętaj o….”, „Powtórz zasady …” itp.)
- Zadania do wykonania („Popraw…; „Przećwicz…”, „Zredaguj ponownie…”, „Zapisz…”, „Przeczytaj…”, „Dowiedz się…”, „Zapoznaj się…” i itp.)
Zadania do wykonania muszą być omówione z nauczycielem.
Course Content
Które założenia metody Montessori pomagają mi w nauce, a które mi przeszkadzają i dlaczego?
-
Które założenia metody Montessori pomagają mi w nauce, a które mi przeszkadzają i dlaczego?
00:00